Freitag, 21. Juli 2017

Smiali sa môjmu spracovanie, líčil Krejčí nástup k jedenadvacítce

Dvadsaťdvaročný sparťanský stredopoliar je ešte s Kadlecom a Kadeřábka jednou z troch posíl z reprezentačného áčka pre majstrovstvá Európy nádejou, ktoré v Česku štartuje v stredu.

Pred vybehne do zápasu proti Dánsku, tak v pondelok po poludní zasadol k počítaču a zodpovedal čitateľom iDNES.cz v on-line rozhovore.

Krejčí bol oporou už predchádzajúcej generácie reprezentačnej dvadsaťjednotky, so súčasným tímom si zahral len prípravu proti Holandsku v auguste 2013.Inak nastupuje v prvom tíme krajiny.

"Chlapcov poznám dlho, takže nebol problém zapadnúť," hovoril v nedeľu na stretnutí s novinármi v hoteli Park Holiday v Benice na juhovýchodnom kraji metropoly. "Keď som sem prišiel, tak mi chalani samozrejme pripomenuli ten piatkový z� �pas Islande."

Krejčí za stavu 1: 1 dostal pas od Rosického, přesprintoval obranca, lenže sólo na brankára nezakončil, pretože si loptu v rozhodujúcom momente ukopl.

"Ach ten prvý dotyk," povzdychol si. "Chalani si zo mňa robili srandu, aj keď samozrejme na Islande to sranda nebola."

Česko totiž vzápätí inkasoval a porážkou 1: 2 si skomplikovalo boj o postup na Euro 2016. "Mrzelo ma to, ale hovoril sme si, že príde ďalšie šance, aby som to napravil a ten gól dal.Bohužiaľ, už to nedopadlo. "

V áčku je najmladší, v jedenadvacítce jedným z najskúsenejších. "Ale nemám problém nosiť lopty alebo pitia aj v jedenadvacítce," uistil úsmevom.

"Samozrejme, že tu cítim väčšiu zodpovednosť. Teším sa na krásny turnaj a verím, že urobíme úspech. Bolo by príjemné začať turnaj víťazstvom, vstup je vždy dôležitý. Ale keď sa niečo nepodarí, nie je koniec. "

Kouč Dovalil pre zradil, že s Krejčím počíta na ľavej strane zálohy, kde nastupuje v Sparte aj za Vrbove reprezentáciu.

" O konkrétnych úlohách sme sa ešte nebavili. Ale tréner Dovalil ma pozná. Vie, čo odo mňa môže čakať. Boli sme priebežne v kontakte. "

Nevadí mu, že na rozdiel od spoluhráčov z áčka už nemá dovolenku.A ak jedenadvacítka postúpi do vyraďovacích bojov, Krejčí si pred novou sezónou neodpočinie vôbec.

"Fyzicky sa cítim dobre, žiadna únava. Keď pôjdeme do finále, tak sa hnevať nebudem, že nebudem mať žiadnu dovolenku. Som mladý chalan a niečo by som mal vydržať. "


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen